Календарно-тематичне
планування роботи гуртка
«Природа рідного краю»
На 2019– 2020 н.р
Група № 2
Керівник гуртка:
Барвінська Людмила Миколаївна
№
П/П
|
Тема заняття
|
К- сть
Годин
Т П
|
Дата
|
||
І Вступ.
|
|||||
1
|
Ознайомлення з
планом роботи гуртка
|
2
|
21.01
|
||
2
|
Екскурсія по
екологічній стежці ЕНЦУМ
|
1
|
1
|
23.01
|
|
3
|
Екскурсія до
природничого музею
|
1
|
1
|
28.01
|
|
4
|
Екскурсія до
Музею хліба
|
1
|
1
|
30.01
|
|
ІІ Рельєф нашої місцевості.
|
|||||
5
|
Особливості рельєфу своєї місцевості
|
2
|
04.02
|
||
6
|
Штучні та природні рельєфи дизайні
|
2
|
06.02
|
||
7
|
Екскурсія. Рельєфний дизайн своє місцевості
|
2
|
11.02
|
||
8
|
Різноманітність гірних порід своєї місцевості
|
1
|
1
|
13.02
|
|
9
|
Вивчення гірних порід за колекцією
|
1
|
1
|
18.02
|
|
10
|
Корисні копалини рідного краю
|
2
|
20.02
|
||
11
|
Використання корисних копалин у господарській діяльності
|
2
|
25.02
|
||
ІІІ Кліматичні явища нашого краю.
|
|||||
12
|
Природні
кліматичні явища.
|
2
|
27.02
|
||
13
|
Особливості
клімату своєї місцевості.
|
2
|
03.03
|
||
14
|
Сезоні зміни в
природі.
|
2
|
05.03
|
||
15
|
Фенологічні
спостереження. Спостереження за погодую.
|
2
|
10.03
|
||
16
|
Складання таблиці
«Наша погода»
|
1
|
1
|
12.03
|
|
17
|
Значення сезонних
явищ для господарської діяльності людини.
|
2
|
17.03
|
||
18
|
Створення
календаря народних прикмет.
|
1
|
1
|
19.03
|
|
19
|
Робота над
інформаційним проєктом «Які рослини і тварини допомагають людям передбачити
погоду»
|
2
|
24.03
|
||
IV
Повітря.
|
|||||
20
|
Повітря, його
значення, склад та властивості.
|
1
|
1
|
26.03
|
|
21
|
Життя в повітрі.
Якість повітря.
|
2
|
31.03
|
||
22
|
Основні джерела
та види забруднення атмосферного повітря.
|
1
|
1
|
02.04
|
|
23
|
Дослідження
властивостей повітря
|
2
|
07.04
|
||
24
|
Вивчення
кімнатних рослин, які очищують повітря.
|
2
|
09.04
|
||
25
|
Робота над
інформаційним проєктом «Рослини –
індикатори чистоти повітря»
|
1
|
1
|
14.04
|
|
26
|
Складання
колекції насіння дерев’янистих рослин, які очищають повітря
|
2
|
16.04
|
||
V
Вода у природі нашого краю
|
|||||
27
|
Вода , її склад
та властивості, значення води.
|
1
|
1
|
21.04
|
|
28
|
Якість води.
|
2
|
23.04
|
||
29
|
Природні та
штучні водойми краю, їх характеристика.
|
2
|
28.04
|
||
30
|
Використання водних ресурсів краю у господарській
діяльності людей та в оздоровчих цілях
|
2
|
30.04
|
||
31
|
Види очищення
води в побуті
|
1
|
1
|
05.05
|
|
32
|
Фауна водного
середовища
|
2
|
07.05
|
||
33
|
Флора водного середовища
|
2
|
12.05
|
||
34
|
Виготовлення
наочних посібників про роль води у природі
|
2
|
14.05
|
||
35
|
Вивчення
властивостей води
|
2
|
19.05
|
||
36
|
Основні джерела
забруднення краю
|
2
|
21.05
|
||
37
|
Вплив забруднення
води на навколишнє середовище. Як облаштувати джерело
|
1
|
1
|
26.05
|
|
38
|
Охорона та
збереження водних ресурсів. Заощадження води у побуті
|
2
|
28.05
|
||
«Природа рідного краю»
На 2019– 2020 н.р
Група № 3
Керівник гуртка:
Барвінська Людмила Миколаївна
№
П/П
|
Тема заняття
|
К- сть
Годин
Т П
|
Дата
|
||
І Вступ.
|
|||||
1
|
Ознайомлення з
планом роботи гуртка
|
2
|
20.01
|
||
2
|
Екскурсія по
екологічній стежці ЕНЦУМ
|
1
|
1
|
24.01
|
|
3
|
Екскурсія до
природничого музею
|
1
|
1
|
27.01
|
|
4
|
Екскурсія до
Музею хліба
|
1
|
1
|
31.01
|
|
ІІ Рельєф нашої місцевості.
|
|||||
5
|
Особливості рельєфу своєї місцевості
|
2
|
03.02
|
||
6
|
Штучні та природні рельєфи дизайні
|
2
|
07.02
|
||
7
|
Екскурсія . Рельєфний дизайн своє місцевості
|
2
|
10.02
|
||
8
|
Різноманітність гірних порід своєї місцевості
|
1
|
1
|
14.02
|
|
9
|
Вивчення гірних порід за колекцією
|
1
|
1
|
17.02
|
|
10
|
Корисні копалини рідного краю
|
2
|
21.02
|
||
11
|
Використання корисних копалин у господарській діяльності
|
2
|
24.02
|
||
ІІІ Кліматичні явища нашого краю.
|
|||||
12
|
Природні
кліматичні явища.
|
2
|
28.02
|
||
13
|
Особливості
клімату своєї місцевості.
|
2
|
02.03
|
||
14
|
Сезоні зміни в
природі.
|
2
|
06.03
|
||
15
|
Фенологічні
спостереження. Спостереження за погодую.
|
2
|
13.03
|
||
16
|
Складання таблиці
«Наша погода»
|
1
|
1
|
16.03
|
|
17
|
Значення сезонних
явищ для господарської діяльності людини.
|
2
|
20.03
|
||
18
|
Створення
календаря народних прикмет.
|
1
|
1
|
23.03
|
|
19
|
Робота над
інформаційним проектом «Які рослини і тварини допомагають людям передбачити
погоду»
|
2
|
27.03
|
||
IV
Повітря.
|
|||||
20
|
Повітря ,його
значення, склад та властивості.
|
1
|
1
|
30.03
|
|
21
|
Життя в повітрі.
Якість повітря.
|
2
|
03.04
|
||
22
|
Основні джерела
та види забруднення атмосферного повітря.
|
1
|
1
|
06.04
|
|
23
|
Дослідження
властивостей повітря
|
2
|
10.04
|
||
24
|
Вивчення
кімнатних рослин,які очищують повітря.
|
2
|
13.04
|
||
25
|
Робота над
інформаційним проектом «Рослини –
індикатори чистоти повітря»
|
1
|
1
|
17.04
|
|
26
|
Складання
колекції насіння дерев’янистих рослин, які очищають повітря
|
2
|
24.04
|
||
V
Вода у природі нашого краю
|
|||||
27
|
Вода , її склад
та властивості, значення води.
|
1
|
1
|
27.04
|
|
28
|
Якість води.
|
2
|
04.05
|
||
29
|
Природні та
штучні водойми краю, їх характеристика.
|
2
|
08.05
|
||
30
|
Використання водних ресурсів краю у господарській
діяльності людей та в оздоровчих цілях
|
2
|
11.05
|
||
31
|
Види очищення
води в побуті. Фауна водного середовища. Флора водного
середовища
|
1
|
1
|
15.05
|
|
32
|
Виготовлення
наочних посібників про роль води у природі. Вивчення властивостей води
|
2
|
18.05
|
||
33
|
Основні джерела
забруднення краю
|
2
|
22.05
|
||
34
|
Вплив забруднення
води на навколишнє середовище. Як облаштувати джерело
|
1
|
1
|
25.05
|
|
35
|
Охорона та
збереження водних ресурсів. Заощадження води у побуті
|
2
|
29.05
|
||
«Природа рідного краю»
На 2019– 2020 н.р
Група № 4
Керівник гуртка:
Барвінська Людмила Миколаївна
№
П/П
|
Тема заняття
|
К- сть
Годин
Т П
|
Дата
|
||
І Вступ.
|
|||||
1
|
Ознайомлення з
планом роботи гуртка
|
2
|
22.01
|
||
2
|
Екскурсія по
екологічній стежці ЕНЦУМ
|
1
|
1
|
24.01
|
|
3
|
Екскурсія до
природничого музею
|
1
|
1
|
29.01
|
|
4
|
Екскурсія до
Музею хліба
|
1
|
1
|
31.01
|
|
ІІ Рельєф нашої місцевості.
|
|||||
5
|
Особливості рельєфу своєї місцевості
|
2
|
05.02
|
||
6
|
Штучні та природні рельєфи дизайні
|
2
|
07.02
|
||
7
|
Екскурсія . Рельєфний дизайн своє місцевості
|
2
|
12.02
|
||
8
|
Різноманітність гірних порід своєї місцевості
|
1
|
1
|
14.02
|
|
9
|
Вивчення гірних порід за колекцією
|
1
|
1
|
19.02
|
|
10
|
Корисні копалини рідного краю
|
2
|
21.02
|
||
11
|
Використання корисних копалин у господарській діяльності
|
2
|
26.02
|
||
ІІІ Кліматичні явища нашого краю.
|
|||||
12
|
Природні
кліматичні явища.
|
2
|
28.02
|
||
13
|
Особливості
клімату своєї місцевості.
|
2
|
04.03
|
||
14
|
Сезоні зміни в
природі.
|
2
|
06.03
|
||
15
|
Фенологічні
спостереження. Спостереження за погодую.
|
2
|
11.03
|
||
16
|
Складання таблиці
«Наша погода»
|
1
|
1
|
13.03
|
|
17
|
Значення сезонних
явищ для господарської діяльності людини.
|
2
|
18.03
|
||
18
|
Створення
календаря народних прикмет.
|
1
|
1
|
20.03
|
|
19
|
Робота над
інформаційним проектом «Які рослини і тварини допомагають людям передбачити
погоду»
|
2
|
25.03
|
||
IV
Повітря.
|
|||||
20
|
Повітря ,його
значення, склад та властивості.
|
1
|
1
|
27.03
|
|
21
|
Життя в повітрі.
Якість повітря.
|
2
|
01.04
|
||
22
|
Основні джерела
та види забруднення атмосферного повітря.
|
1
|
1
|
03.04
|
|
23
|
Дослідження
властивостей повітря
|
2
|
08.04
|
||
24
|
Вивчення
кімнатних рослин,які очищують повітря.
|
2
|
10.04
|
||
25
|
Робота над
інформаційним проектом «Рослини –
індикатори чистоти повітря»
|
1
|
1
|
15.04
|
|
26
|
Складання
колекції насіння дерев’янистих рослин, які очищають повітря
|
2
|
17.04
|
||
V
Вода у природі нашого краю
|
|||||
27
|
Вода , її склад
та властивості, значення води.
|
1
|
1
|
22.04
|
|
28
|
Якість води.
|
2
|
24.04
|
||
29
|
Природні та
штучні водойми краю, їх характеристика.
|
2
|
29.04
|
||
30
|
Використання водних ресурсів краю у господарській
діяльності людей та в оздоровчих цілях
|
2
|
06.05
|
||
31
|
Види очищення
води в побуті
|
1
|
1
|
08.05
|
|
32
|
Фауна водного
середовища
|
2
|
13.05
|
||
33
|
Флора водного середовища
|
2
|
15.05
|
||
34
|
Виготовлення
наочних посібників про роль води у природі
|
2
|
20.05
|
||
35
|
Вивчення
властивостей води. Основні джерела забруднення краю
|
2
|
22.05
|
||
36
|
Вплив забруднення
води на навколишнє середовище. Як облаштувати джерело
|
2
|
27.05
|
||
37
|
Охорона та
збереження водних ресурсів. Заощадження води у побуті
|
2
|
29.05
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар